23 Aralık 2008 Salı

Fulya'da Yeni yaşam...

Anadolu yakasının "Taksisi" olan birisi olarak uzun yollarda kaybedilen zamanı iyi bilirim. Daha 11 yaşında kazandığım K.A Lisesine de önce Pendik sonra da Kartal'dan genelde 1.5-2 saatlik yollar teperek yıllarca gidip gelmişimdir. Üniversite yıllarında Maslak zaten uzak Taksim geceleri ise "Kafdağının Ardında" gibi geliyordu.

Uzun süreli ilişki ve ardındaki evlilik planları nedeniyle masraf olmaması için hep ertelediğim ancak sürekli hayalini kurduğum ayrı ve şehir merkezinde yaşama planımı nihayet gerçekleştirebildim.

Yaklaşık 5 ay önce nişanlımla ayrılmamız en azından beni birçok sorumluluktan özgür kılmıştı. Motokross, gece eğlenceleri ve kafamın rahat olduğu kamplar,tatiller bunlardan bazılarıydı. Anneannemin ve Babamın vefatleri ile annemin emekli olmasından sonra uzun süre çalkantılı bir dönem yaşadık ailecek. Ancak nihayet kendine Maltepe Üniversitesin'de yurt müdürlüğü işi bulan ve lojmanda yaşamaya başlayan annem bana kendi başıma devam etme özgürlüğünü sunmuş oldu. Zaten ulaşımı çok zor olan Başıbüyük ormanının içindeki kampüs ona ne kadar uygunsa bana da o kadar imkansız bir evdi. 20 Aralık 2008 Tarihi itibariyle Fulya'daki yeni evime 2 arkadaşımın yanına ve istediğim gibi dekore edeceğim kendi odama çıkmış bulunmaktayım. Eşyaların yerleşimiyle şimdilik sürekli oynadığım için odanın fotoğrafını bu kayıda sonra ekleyeceğim ancak hep istediğim pratik oda şekline yaklaşmaya başladım...

Daha da önemlisi Taksim-Maslak-Beşiktaş ya da İçerenköy gibi benim için merkezi bölgelere 20 dk gibi zamanlarda üstelik Motosiklet kullanmadan ulaşmanın keyfini şu 3 günde bile epey yaşadım. Kağıthaneye bıraktığım diğer Motosikletim ile enduro keyfini deneyebilirsem hele bir de kar yağarsa deymeyin keyfime...

Taksim'de alkolü fazla kaçıran kötü havalardan benim yakamda kalan arkadaşlarımı evime beklerim efendim. Her zaman bir döşek ve sıcak kahve sizin için hazır...

3 yorum:

Aslı Aker dedi ki...

Evin ve yeni ev arkadaşların sana uğur getirsin canım.
En kısa zamanda kahveni içmek üzere! :)

0zgur dyg dedi ki...

su yogunlugumu bi asiyim gelcez zuzuyla..

Unknown dedi ki...

Sevgili Ayberk,
Her zaman, hayatta aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını, daima özde görünmeyen veya açılmayınca göremediğimiz anlamlar barındırdığını gözledim. İşte bu blogda okuduğum içten satırlarda bunu yine teyid ediyor. Keyifle bir kahveni içebilmek dileğiyle...
Sevgilerimle.
Ali TÜTER