9 Nisan 2009 Perşembe

Yeni Bir Başlangıç

Bu yılın Mayıs ayında tam 4 senedir motosiklet kullanıyor olacağım. Beni tanıyanların bildiği üzere bir seneden fazladır arazi motosikletleri kullanıyorum ve geçen yıl bir kaç yarışa bile katıldım.
Ancak yazın gelmesi ve elimde bulunan iki motosikletin de çok sevdiğim gezileri yapmaya müsait olmayışı oldukça canımı sıkıyordu. Derken bir teklifle tüm bunlar bir anda değişi verdiler. Bir kullanıcı arazi motosikletimi kendi 2004 Honda Transalp'i ile takas etmek istiyordu ancak arada ödemem gereken bir fark vardı.

O fark içinde elimden çıkarmak istediğim diğer ufak motosikletim olan XL200 e anlaştık ve bence oldukça keyifli bir takas işlemi gerçekleştirdik.

Bu yavru bir süre kahrımızı çekecek anlaşılan. Bir süre ufak tefek arazi gezilerinden mahrum kalacağım sanırım ancak hiç dert etmiyorum açıkçası. Zaten masrafını karşılayamıyordum...

3 yorum:

0zgur dyg dedi ki...

aslan parcasina bak be..
Insallah guzel yollar yaparsiniz bununla Ayberk..

Iyi bak kendine:)

Fahri Ayberk Bağcı dedi ki...

Yapalım da özgürüm... "Yaparsınız" kısmını anlamadım :D

0zgur dyg dedi ki...

yaparsiniz yani motor ve sen birarada demek istemistim:))