19 Kasım 2008 Çarşamba

Kamplumbağa gibi yaşamak...

En son sahibi olduğumuz ev Annemin "Artık sahil kasabasında yaşayacağım" hayali ile Kartal Uğurmumcu Mahallesindeki evi satıp tekirdağdan aldığı yazlıktı... Hayatımda çok şeyi değiştirdi o yazlık ve o yaz. 5 Yıl birlikte olup sonunda nişanlıyken ayrıldığım kadını orada tanıdım mesela. Yine canım kuzumu da tanımam aynı döneme denk gelir. Ama bunlara ek olarak o yazlığı almak uğruna "İstanbulda Kiracılık" serüvenimiz başladı.

Kazanılan üniversiteler, değiştirilen okullar, ölümler, hastalıklar, anlaşılmayan ev sahipleri ve daha bir sürü sebeplerden ötürü ve hepsi de annemin ayarının kaçması nedeniyle birçok kez taşınmak durumunda kaldık. Bugün itibariyle taşınmış bulunduğumuz Marmara Eğitim Kurumları'ndaki lojman ile 2003 yılından bu yana 10. evimize geçmiş bulunuyoruz. Ayrıca en ışık hızıyla verilmiş taşınma kararı ve akabinde taşınmaya da imzamızı atmış bulunmaktayız.

Geçen pazar 2 günlük gece hayatı sonrası eve geldiğimde annemin Maltepe Üniversitesinden gelen "Yurt Müdürlüğü" teklifini kabul ettiğini ve tahsis edilen ücretsiz lojmana taşınacağımızı öğrendim. Annem yıllar önce otomatiğe bağladığından pazartesi sabahı evi toplanmış olarak buldum. 2 günde de elimi hiç birşeye sürmedim. Son günün telaşı içinde yine herşeyi kutulara tıkıştırıp taşıyıcıların kamyonu doldurmasını izledim.

Sonuç olarak şu anda Başıbüyük mahallesi Marmara Eğitim Kurumları kampüsündeyiz. Etrafta bir sürü yurt ve kafe/restoran mevcut daha önemlisi 4 bir yanı dağlık ve arazi gazlaması için çok uygun. En güzeli de internet fevkalede hızlı en azından çalıştığı zamanlarda.

Beni bu yeni mekanda neler bekliyor zaman gösterecek...

Hiç yorum yok: