7 Aralık 2008 Pazar

Sahip Çıkmak

Suçu alkole vermemek lazım. Düşünme gücümüzü zayıflattığı kesin ve normalde kolay geçeceğimiz bir sınavı çok zorlaştırabildiği de. Hayat hep sınavdır bunu şimdiye kadar öğrenmiş olmamız lazım ama alkolü kontrol edebildiğimiz yanılgısına sebep olan ne? Peki bir dostuna sahip çıkmanı nasıl engeller alkol?

Çok alakasız bir zamanda tam bir kader gününde girmiştin hayatıma. Yine aynı şekilde çıktın gittin. Filmlerdeki gibi de olmadı gayet kırıcı ve soğuktu. Sen bana zaten zor katlanıyordun da nedense ben dayanamadım dün gece. Nasıl olur da o ıssız sokağa üstelik gecenin üçünde tam sen öfkenin doruğundayken bir taksi gelir tam yanımızda durur ve ben gitmeni engelleyemeyecek kadar sarhoş olurum ?

Tanıştığımız gece hiç olmamam gereken yerde olmam gibi o taksi de orada olmamalıydı. Ben sarhoş olmamalıydım ve senin gitmene de izin vermemeliydim. İlk gecenin büyüsü kadar dün geceden sonra kara büyüye de inanıyorum artık.

Bir insana "sahip çıkmak" eskisi kadar kolay gelmiyor kulağıma ama doğru zamanlarda doğru kararları vermek istiyorsak önce kendimize sahip çıkmalıyız. Güneşin insanları için böyle sınavlar hep olacak. Bu olduğunda kendimize sahip olmak ise en büyük sorumluluğumuz...

Hiç yorum yok: