31 Aralık 2008 Çarşamba

2009 dan beklediklerim...

Her zaman birşey istiyorsam eğer biryerlere yazmam gerektiğini düşünmüşümdür. Artık böyle bir alanım olduğuna göre 2009'dan beklediklerimi yazacak buradan daha iyi bir yer düşünemiyorum

1- Kazalar hep olur önüne geçmek mümkün değil. Ancak dilerim 2009 da 2 teker üstünde kimsenin canı yanmaz. Başka canlar aramızdan yitip gitmez

2-Geçtiğimiz senelerde aramı soğuttuğum dostlarımı geri kazanmak zor biliyorum umarım mutludurlar. Ancak bu sene yeniden tutunduğum ve yeni kazandığım dostlarımla daha da yakın olmayı diliyorum.

3-Senenin sonunda başladığım bu kendi başına yaşama serüvenini 2009 da ve geri kalan ömrümde sorunsuz devam ettirmek istiyorum.

4-Aşk için plan yapmayı bıraktım zaten nereye gitsem beni buluyor anladığım kadarıyla. Umarım sevdiklerimi mutlu da edebilme şansı bana verilebilir.

5-Ekstra para her zaman iyidir. Ancak sıkıntıya düşmemek asıl istediğim. Fazlasına gerek yok

6-Okula daha fazla ilgi gösterebilmek istiyorum. Sabahları kalktığımda üşenmek değil hevesle hazırlanmak istiyorum

7-İstediğim kadar değil ihtiyacım olduğu kadar uyku istiyorum. Miskinlik bitsin bu sene

Hiç yorum yok: